chicken chop Hospital pantai Klang


Namapak cantik dan sedap tapi hampess..... bulan lepas masuk wad kat spital pantai klang.
bukan aku tapi orang lain la.. makanna yg disediakan boleh kita order mengikut dalam kertas yg dihantar setiap petang. kita boleh tick makan apa yg kita nak... kalo nak yg lain dari yg lain yg disediakan dia kaakn cas lain lak..
sbb yg boleh pilih tu makanan percuma. percuma katanya tapi kita bayar rm200 utk 1 malam.. kao ICU rm300. tapi rasa kecewa bila makan yg disediakn tu terlau sedikit dan tak berbaloi..
Kawan aku cakap makann kat hospital ampuan rahimah klang (HTAR) lagi sedap..

Ayam nya dah la kecik pastu keras nak mampus... camna la peniaga nie boelh uruskan bab makanan kat spital yg mahal macam nie.. takda standard langsung.. kentang goreng nya tu pom digoreng sampai kering pastu digoreng dalam minyak yg kurang panas.. berminyak jer.. sakit hati bila order jadi camnie..
mintak air oren jus tapi dia bg air milo panas.. tampat kita tick tu dia kensel pastu tanda yg baru dengan pen lain.
lain kali kalo nak makan tu elok tapau dari luar lagi baik dari makna kat tempat yg nampak ekskutif la... walopom makan duduk dalam wad...
jadi kenakwan jagan la order perlbagai kat dalam wad di Hospital Pantai Klang tu...
elok makan jer apa yg disediakan iaitu ayam goreng atau sambal ngan nasi..putih sedikit sayur. tak la rasa menyesal minyak yg lain..

No comments:

Popular Posts